Centre Dental2017-09-14T12:43:13+02:00

Centre Dental Matadepera

“T’ajudem a millorar el teu somriure i a sentir-te bé en tots els aspectes”

TRACTAMENTS ODONTOLÒGICS

Tractament de càries, fractures de dents i espais entre dents mitjançant materials estètics i sistemes d’última generació com el CAD/CAM per aconseguir major precisió i ajust.

Reparació, reposició i reconstrucció de les dents destruïdes o absents per millorar i retornar l’estètica i la funció masticatoria de la boca.

Extracció de dents, queixals del seny, quists, regeneració d’os i de genives, diagnòstic i tractament de les lesions de la boca i alineació de genives i dents per millorar l’estètica del somriure.

Reposició de les dents absents mitjançant la col·locació d’implants de titani dins de l’os maxil·lar i la posterior col·locació de les noves dents fixades sobre els mateixos.

Alineament de les dents per millorar la funció bucal i l’estètica mitjançant aparatología transparent que no interfereix en la vida quotidiana. Vàlid per a totes les edats.

Tractaments dentals dirigits especialment als nens. Aplicació de fluor, protectors bucals, segellat de les fosses i fissures de les dents per prevenir càries.

Tractament de les genives i de l’os que envolta a la dent per eliminar la inflamació i la infecció que fa que les genives sagnin, s’engrandeixin, baixin per evitar que es moguin les dents.

Neteja i desinfecció del conducte radicular, on es troba el nervi, per eliminar el dolor de dents provocat per la inflamació o infecció del nervi.

Tractament del dolor facial, de cap, de coll, al voltant de l’oïda, dels ulls i la llengua provocat pel apretament i fregament de les dents.

Prevenció de fractures dentals i òssies mitjançant protectors bucals a mesura, que milloren el rendiment esportiu equilibrant el tancament de la boca amb la força muscular del cos.

Exploració, diagnòstic, profilaxi.

Estudi per a la solució dels roncs i l’obstrucció aèria durant el somni mitjançant aparells d’avanç mandibular.

Tècniques de reducció d’ansietat del pacient.

“Som un centre de referència en la integració digital als tractaments dentals”

“Proporcionem una gamma completa de tractaments i tècniques totalment actualitzades, donant als pacients el millor en servei i cura dental”